Het Spaanse bedrijf Padel Nuestro verlegt zijn grenzen met de opening van twee nieuwe fysieke winkels in Marokko en Venezuela.
De kolossale speler op de markt van padelproducten, Padel Nuestro, eist meedogenloos nieuw terrein op.
Met al meer dan 70 fysieke verkooppunten verspreid over Spanje, Portugal, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Italië, Nederland, Zweden, Egypte, Panama, Chili en Dubai, voegt het nu nog twee landen toe aan zijn veroveringslijst.
Na een triomfantelijke onderneming in Egypte, zet de Spaanse onderneming opnieuw voet op het Afrikaanse continent in de dichtstbevolkte stad van Marokko, de toeristische bestemming bij uitstek: Casablanca.
De winkel werd eind juli onthuld en heeft een strategische ligging in een stad met een potentiële markt van meer dan 4 miljoen mensen, waar de padelkoorts hoogtij viert.
Inzetten op de Zuid-Amerikaanse markt
In lijn met de huidige internationaliseringswoede rond padel, heeft de Spaanse grootmacht ervoor gekozen om te verdubbelen op Zuid-Amerika.
Padel Nuestro heeft zijn weg gevonden naar Venezuela, waarmee het zijn toewijding aan de uitbreiding van fysieke winkels opnieuw bevestigt en zijn ontwikkelings- en groeistrategie vooruit stuwt. De nieuwe winkel is gevestigd in Caracas, de hoofdstad van het land, en markeert zijn derde Zuid-Amerikaanse bestemming, na Chili en Panama.